Projekt v přírodovědě aneb Tablety v hodině

  • Mgr. Markéta Mičková

Mezipředmětové vztahy, projektová výuka, kooperativní učení, tablety do výuky a mnoho dalšího, to vše jsme rozvíjeli a realizovali v tématu Živočichové, které jsme probírali v předmětu Přírodověda.

Děti pracovaly v různorodých skupinách, přinesly si spoustu materiálů (obrázky, encyklopedie, zajímavosti o zvířatech). Za úkol měly zpracovat třídění živočichů, základní znaky jednotlivých skupin a dle předchystaných otázek zjistit - vyhledat nejrůznější zajímavosti. Vše děti zpracovaly do plakátu - obrázky, texty, popisky, nadpisy ... - roli hrála i výtvarná výchova - design výsledné práce.


Každý ve skupině byl užitečný - někdo skupinu trochu vedl = organizoval a řídil práci skupiny, někdo více vyhledával, psal, kreslil, lepil apod.

Víte například, který savec je na světě největší a který nejrychlejší či který létající pták je největší, nebo který ptáček či ryba jsou nejmenší a nejrychlejší? 

Hodně jsme se dozvěděli, museli jsme komunikovat a vyhledávání na tabletech - s tím nemáme problém. :-)